Brev:
Hvad skal vi gøre, hvis hun får for lidt mælk?
14. juli 2012
Alder:
8 mdr.
Hvad skal vi gøre, hvis hun får for lidt mælk?
Hej Helen
Vores datter er nu 8.5 måned og tager flaske med mme. Hun har hidtil spist 200 ml før middagslur, aften 19.30 og omkring midnat.
De sidste nætter er hun ikke vågnet til midnat, men sover til næste morgen. Hvis det er for lidt mælk hun får hvad skal jeg så gøre?
Hilsen Linda
P.s har givet hende i søvne, men der vågner hun helt op og skriger.